Τρίτη, 10 Οκτωβρίου 2017

Διαφημιστικά Φυλλάδια-Σχέδιο και θέμα

Το σχέδιο και το θέμα του διαφημιστικού φυλλαδίου πρέπει να ταιριάζουν με τις πληροφορίες που θέλετε να μεταδώσετε. Για παράδειγμα, αν διαφημίζετε μια Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση που οργανώνει η εταιρία σας, ένα καλό θέμα για το διαφημιστικό φυλλάδιο θα ήταν κάτι που έχει σχέση με τα Χριστούγεννα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ως βασικά χρώματα του θέματος τα κλασικά χριστουγεννιάτικα χρώματα πράσινο, κόκκινο, χρυσό και ασημί, ή να εισάγετε χριστουγεννιάτικα γραφικά, εικόνες και φωτογραφίες. Το θέμα σας πρέπει να ταιριάζει οπωσδήποτε με τις πληροφορίες.

Διαφημιστικά Φυλλάδια-Στυλ

Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε μια μεγάλη ποικιλία διαφορετικών στυλ. Μπορεί να θέλετε να τυπώσετε μονόφυλλο έντυπο, αναδιπλούμενο διαφημιστικό φυλλάδιο με παράθυρο με ή χωρίς τα στοιχεία επικοινωνίας του παραλήπτη, ενώ οι όψεις του διαφημιστικού φυλλαδίου μπορεί επίσης να ποικίλλουν. Ουσιαστικά το είδος του στυλ του διαφημιστικού φυλλαδίου που επιλέγετε, εξαρτάται από το πώς θέλετε να προσεγγίσετε το κοινό σας.

Διαφημιστικά Φυλλάδια-Σχέδιο και στυλ γραμματοσειράς

Αφού επιλέξετε τις πληροφορίες, πρέπει να σχεδιάσετε το διαφημιστικό φυλλάδιο. Αν πρόκειται να το φτιάξετε μόνοι σας, πρέπει να επιλέξετε γραμματοσειρά που θα επιτρέπει την εύκολη ανάγνωση. Παρόλο που μια περίτεχνη γραμματοσειρά είναι πιο ελκυστική, μπορεί να αποσπάσει την προσοχή του αναγνώστη. Οι περίτεχνες γραμματοσειρές ενδείκνυνται στις επικεφαλίδες και στις μεγαλύτερες εκτυπώσεις.

Διαφημιστικά Φυλλάδια-Επιλογή πληροφοριών

Το διαφημιστικό φυλλάδιο αποτελεί μορφή διαφήμισης που σας δίνει τη δυνατότητα να απευθυνθείτε σε ευρύ κοινό με σκοπό να το ενημερώσετε για την επιχείρηση σας και τις υπηρεσίες που προσφέρετε. Είναι ένα αποτελεσματικό μέσο προώθησης των επιχειρηματικών σας δραστηριοτήτων και προσέλκυσης του κοινού. Τα διαφημιστικά φυλλάδια καταλήγουν στα χέρια των υποψήφιων πελατών είτε μέσω ταχυδρομείου, είτε ως ένθετα εφημερίδων, είτε μέσω της διανομής με το χέρι.