Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

ΞΥΠΝΑΤΕ ΟΡΕ ΕΛΛΗΝΕΣ !!!



ΓΕΙΑ ΣΑΣ! ΕΙΜΑΙ ΜΑΘΗΤΗΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΤΟ ΣΥΜΒΑΝ ΠΟΥ ΤΑΡΑΞΕ ΤΗΝ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΗΡΕΜΗ ΖΩΗ ΜΟΥ.

Πριν από λίγες μέρες στο σχολείο μου συνέβη το εξής γεγονός. Κάθε Τρίτη έχουμε στο πρόγραμμα μας Ιστορία. Μια μέρα η καθηγήτρια μας αποφάσισε να μας δείξει ένα ιστορικό ντοκιμαντέρ σχετικά με την επανάσταση του 1821. Το ντοκιμαντέρ αυτό είχε μεταδοθεί από το ΣΚΑΙ με τίτλο 1821. Παρουσιαστές του ντοκιμαντέρ αυτού ήταν ο ΘΑΝΟΣ ΒΕΡΕΜΗΣ και ο ΜΗΝΑΣ ΧΑΤΖΗΣΑΒΑΣ. Το ντοκιμαντέρ αυτό παρουσίαζε την ελληνική επανάσταση σαν μυθοπλασία της τότε εποχής. Μερικές δηλώσεις που με εξόργισαν αφάνταστα ήταν οι εξής : 

1) ΤΟΥΣ ΟΘΩΜΑΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΕΦΕΡΕ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΦΟΡΩΝ ΚΑΙ Η ΕΙΡΗΝΗ
2) ΟΙ ΟΘΩΜΑΝΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
3) ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΣΥΝΕΒΡΙΣΚΟΝΤΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΑΛΛΑΞΟΥΝ ΑΠΟΨΕΙΣ Η ΓΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΟΥΝ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ κ.α

Εγώ με το που ακούω τις εξής δηλώσεις έφερα μαζί με τους συμμαθητές μου  αντιλόγους. Παρ’όλα αυτά η καθηγητριά μου συνέχιζε να αναφέρει τα πάντα  ως παραμύθια. Τότε αποφάσισα αφού έριξα την καρέκλα μου στο πάτωμα βγήκα από την αίθουσα εξοφρενών . Αποτέλεσμα αυτής της πράξης ΜΟΝΟΗΜΕΡΗ ΑΠΟΒΟΛΗ !!!!!!!! ΚΑΙ ΣΑΣ ΡΩΤΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ ΗΤΑΝ ΔΙΚΑΙΟ ΑΥΤΟ ;;;; 

Μήνυμα αναγνώστη

Δεν υπάρχουν σχόλια: